Tuesday 17 July 2012

Machine buiten gebruik

Helaas is m'n machine nog steeds buiten gebruik en zal dat waarschijnlijk ook de rest van de week nog zijn. Er moest een nieuwe spoelhouder in en die hebben ze gisteren besteld. Ze vonden dat 'ie wel erg veel herrie maakte dus hopelijk is er verder niets ernstigs aan de hand.

De Cowl neck jumper dress is zo goed als af, dat ging prima op de overlocker. Alleen wil ik de mouwen en onderrand zoom op de naaimachine afwerken. Of het nut heeft weet ik niet, want L vond 'm niet mooi en wilde 'm niet aan. Na enige omkoperij is het me toch gelukt maar ze bleef er maar aan trekken. Misschien is het kriebelstof. Ach, dan is er nog geen man overboord, de stof was maar $5/meter dus als het een jurk wordt die niet gedragen gaat worden, dan kan ik altijd nog proberen er een poppenjurk van te maken. Poppen klagen niet ;-)
Een foto heb ik dus niet maar wie weet gaat het me nog lukken.

No comments:

Post a Comment